اول اینکه این محل (مشتمل بر مجتمع تجاری، مکان سرپوشیده و ...) در چه منطقه ای قرار داردو سطح اقتصادی مردم منطقه به چه گونه ای است،اینکه آیا مردم توانایی و قدرت خرید خدمات شما را خواهند داشت؟ پس مکانیت محل بسیار مهم بوده و در کنار آن، نوع قشر مردم محل نیز بسیار مهم هستند. البته در شهر های بزرگ، این فاکتور از یک فاکتور اصلی به فاکتور درجه دوم تبدیل می شود و کمی از همیت آن کاسته می شود که البته این نیز مستلزم حضور یک مدیر بازاریابی کارکشته در کنار مجموعه است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و توضیحات تکمیلی می توانید از بخش ارتباط باما، با ایران آرکدگیم در تماس باشید. در ادامه مبحث مکان، نوع طراحی ساختمان (محاسبات مکانیکی و ....)، نوع سقف و ... نیز دارای اهمیت هستند. در صورتی که مکان مورد نظر پس از بررسی کارشناسی همه شرایط احداث شهر بازی را دارا باشد، می توانیم به اهداف قسمت های بعدی پروژه فکر نماییم. در طراحی یک مجموعه تفریحی همانطور که گفته شد، نقاشی ها، رنگ ها، صداها،بوها،شخصیت پردازی مجموعه و بسیاری از عوامل دیگر، بیشترین تاثیر را در بحث جذب مشتری و جلوگیری از دلزدگی مشتریان دارد.
در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و توضیحات تکمیلی می توانید از بخش ارتباط باما، با ایران آرکدگیم در تماس باشید.